TORSDAG 27 MAJ.

Torsdag.
Nu är jag trött.
Veckan är snart slut och jag kan lova att jag är slut med den.
Jobb 8-16.30 varje dag, plugg på kvällarna och sova 3-5 timmar om nätterna.
Det tar på krafterna!

Nu ska jag strax slänga i mig lite mat och sedan ge mig iväg och springa blodomloppet.
Var egentligen inte tänkt att jag skulle vara med men jobbarkompisarna undrade om jag ville hoppa in när några avstod. Såklart jag ville! :)
Jag skulle egentligen sprungit milen men jag fick tillslut välja mellan 5km och 10km. Mitt val föll på 5 hehe :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad duktig du är Liza! Det är bara att kämpa på nu med det sista :)

Hoppas vi kan ses snart o dra en grill eller nåt!? :)



Puss o kram

2010-05-27 @ 19:23:36
URL: http://fiastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0