Måndag 17 Maj.

Måndag och jag har haft fullt upp hela dagen.
Har glömt att nämna att förra veckan fick jag ett jobb som började idag.
Jobbar på administrationen på Universitetssjukhuset.

Så idag har jag fått lära mig en del av det som jag ska arbeta med. Har även hunnit med ett möte med Emil för att skriva kontrakt och gå igenom det mesta.
När jag slutade cyklade jag hem och åt mat som Rickard hade lagat. Läste lite mail innan jag stack till gymmet.
När jag kom hem slängde jag in en maskin tvätt och hoppade in i duschen.

Nu är det plugg som gäller innan jag ska sova.

Jobba heltid nu i en månad om inte mer och avsluta min turismutbildning.
Ingen ledig tid alls nu men gud så skönt det ska bli sen när man är ledig om kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

heejliza! allt bra? har du fått ett till jobb?! duktig du är:)hur blir det med kolmårdis nu då?saknar dig! Puss&kram

2010-05-21 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0