JOBB.



Slänger in ett inlägg angående mitt dåliga bloggande.

Jobbar ju på ISS i veckorna och nu hela helgen har jag jobbat på Kolmården och sedan pluggat om kvällarna.
Kan lova att jag är trött. Men det är kul :)

Gick nyss förbi soffan och frågade Rickard om han hade fixat i ordning den för den såg så fin ut. Och fick till svar: "Det var några dagar sedan". Då gick det upp för mig hur fullt upp jag har.

Nu har jag fixat lite inför redovisningen i morgon, jobb 8-12, redovisning i skolan 13-17 sedan ska jag och Sarah till Ljungsbro och redovisa för Vreta Kloster Turism 17.30 och framåt.
Jag hade hoppats på att hinna med träning i morgon, får se hur det blir med det eftersom jag måste läsa när jag kommer hem sen på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0