Sammanfattning.

Sammanfattning av de senaste dagarna.

Måndag. Mötte upp Sarah i Ljungsbro för att diskutera layout inför projektet. Efter några timmar åkte jag hem och åt lunch med min älskling på balkongen. Träffade sedan Kim och tog en långpromenad innan vi gick in och åt morotskaka. Hann även med en kopp te hemma hos mamma och pappa innan jag åkte till gymmet. Kvällen avslutades med ett besök i studion.

Tisdag. Jag fyllde 22 år. Malin och jag spenderade dagen i Stockholm. Shopping och en paus med sol i kungsträdgården var kanon! Vi "fick" även en chai av killen på caféet. haha.
Tack för alla gratulationer! Och tack Bobby för kortet!

Onsdag. Idag vaknade jag av en otäck händelse men som tur är slutade allt bra. Annars har jag varit ute och sprungit och om några timmar ska jag möta upp pappa och besikta bilen.


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0