MÅNDAG 100412


PIC Weheartit.com

Måndag.
Dagen började med att jag mötte upp Sarah i Ljungsbro för att arbeta med projektet.
Vi stannade inte så länge utan åkte hem runt lunch.

Sedan blev det ett benpass på gymmet för min del. När jag kom hem satt Rickard och Lilla Bee ute i parken :)

Efter en snabb dusch mötte jag upp mamma på stan och åt en sen lunch innan vi gick bort till Sporthallen och såg Ebba spela en handbollsmatch.

I morgon blir det ett spinningpass vid lunch, undra hur det kommer att gå? Kommer säkert vara helt förstörd efteråt haha.

UNDERBART VÄDER.

Kommentarer
Postat av: Malin

tänk på rumpan! haha

2010-04-13 @ 11:46:05
URL: http://gylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0