KOLMÅRDEN

Jag försökte mobilblogga igår men det gick inte så jag slänger upp alla bilder nu från min dag igår.
Började med att jag skulle vara på Kolmården klockan nio för att ha en introduktion till hur sommaren ska se ut.
Dagen bestod mest i att gå runt i parken och se alla djuren på nära håll tyckte jag, inte mig emot :)
Dagen avslutades med en delfinshow och jag träffade även på Anna så vi bestämde att samåkning till Kolmården i sommar vore ju kanon.

När vi slutade vid fem åkte jag direkt till Norrköping och mötte upp mamma och fikade.
Sedan var det dags för Rockkarusellen. Dödshaket har aldrig spelat bättre men motståndet var bra från vissa håll.







Kommentarer
Postat av: Malin

pellefanten!

2010-04-25 @ 16:44:34
URL: http://gylling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh delfinshow!! :)

2010-04-25 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0